2020. június 30., kedd

A vasparipának nem kell patkó

Lassan átírhatom a blogom címét, olyan rég nem posztoltam semmit. Igen, igen, ötvenkettő idén. De lehet, hogy elhalasztom mert ez az év úgy ahogy van mehet a kukába, semmi jót nem hozott, de télleg. Szóval két éve nem bringáztam. A legutóbbi szerencsétlenkedésem eredménye egy lyukas belső, külső és kiraktam a januári cudar időbe a tároló mögé, összecsukva a bringám. Két évig ott pihent és piszkosul berozsdásodott. Egy hónapja aztán úgy döntöttem, lecsiszolom, rendbe rakom. Tibi azt mondta, hogy nehogymár ezt a rozsdakupacot rendbe rakd! Neked egy Brompton kell. Kell a fenének! Mondtam erre. Nekem a saját vacak bringám kell, na! Szétszedtem ripityára. Csak reménykedtem, hogy majd emlékszem, mit hova később. Tibi bringa állványára feltettem és lecsiszoltam a rozsdás részeket. Vettem piros festéket és ez sajnos rossz ötletnek bizonyult mert elég bénán néz ki most ahol összefolyt, ragadt,majd lejött itt ott a felfújt festék. Ráadásul eleredt az eső, erre behoztam de kisütött a nap és újra kivittem a szerencsétlen vasparipát.
Add caption


Vártam egy hetet, amíg újra lett egy kis időm és vettem külső, belső gumit. A váltóval és a fékkel végül meggyűlt a bajom, így kénytelen voltam segítséget hívni. Tibi látta, hogy mégiscsak lesz valami ebből a rozsdakupacból, de még így is fintorogva bütykölgette. Végül csak összeraktuk valahogy. Ahogy kipróbálás céljából felpattantam a nyeregbe, máris úgy éreztem magam, mintha csak tegnap ültem volna rajta utoljára. Aztán végre tegnapelőtt felpattantam korán reggel és egy tíz kilóméteres kört tettem a város körül. Érintettem a gyönyörű Princess Piert a kikötőnél, végigmentem a promenádon majd feltekertem a Cockington Country  parkba és végig az erdőn visszajutottam a városba. Voltak nehéz percek, amikor még tolva is lihegtem mert a 25 fokos emelkedőt nem nekem találták ki. De azért nagyon élveztem. Már alig várom a következő szabadnapom, mert azt tervezem újra meglátogatom a régi helyeket, Starcrosst és Brixhamet vagy Greenwayt, ahol Agatha Christie nyaralója van.








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése